Avainsanat

, , , ,

Joskus yksinkertaiset asiat ovat niitä parhaita. Tämä pitää paikkansa ainakin ruokavalioni suhteen. Lisuke+ proteiini, kaunista. Ohessa halusin jakaa yhden suosikkini lautasen reunalle. Broccoli aka. parsakaali taipuu kivaksi. Lisäämällä pellavansiemenrouhetta ja psylliumia, saa näistä uskomattomia kuitulisiä ruokavalioon. Watsakaali kuuluu oman ruokavalioni vakiosuosikkeihin.

WP_20130810_006

Watsakaalit

  • 300g tuoretta parsakaalia
  • 10g CocoVi:n Hamppuöljyä
  • 2tl CocoVi:n Psylliumia
  • 1tl Ruususuolaa
  • Pellavansiemenrouhetta
  • Pippuria

Valmistus:

  1. Leikkaa parsakaali haluamallasi tavalla pienemmiksi palasiksi
  2. Kuumenna hamppuöljy pannulla
  3. Lisää parsakaalit, suola, pellavansiemenrouhe, pippuri ja psyllium. Psylliumista saat lisää kuitua ja rapeutta.
  4. Nopea wokkaus, kunnes pinta on hieman ruskea.

WP_20130810_013

 

Advertisements